Ga naar de inhoud

Dave Hessels

dave hessels marketeer

Als jonge knul zat ik al urenlang achter de computer, ik speelde games en zocht dingen uit. Eerst was het de Engelse taal; mijn games waren in het Engels en ik sprak die taal toen nog niet. Daarna wilde ik begrijpen hoe videokaarten werkten, omdat dat nieuwste spelletje dat ik van mijn ouders had gekregen niet wilde starten. Later werd dat uitzoeken hoe ik een website kon maken. Hoe een camera werkt. Naar jaren later, bijvoorbeeld het creëren van goede content en het ontrafelen van zoekmachines, social media platform algoritmes en meer.

Nu al meer dan 10 jaar actief te zijn in de marketingsferen, is het veilig voor mij om aan te nemen dat ik genoeg dingen heb uitgezocht om jou daarmee te kunnen helpen. Of je me nu inschakelt voor marketing, contentcreatie, het bouwen van websites of wat dan ook; in de kern blijft het voor mij ‘dingen uitzoeken achter de computer’.

Kom je naar mij toe met een vraagstuk, weet ik wat me te doen staat. Ik denk met je mee én voor je. Voor mij is het cruciaal dat jij, als klant, waar krijgt voor je geld en volledig geholpen wordt. Met dezelfde nieuwsgierigheid waarmee ik als kind alles wilde uitzoeken, duik ik ook in jouw project. Want net zoals ik toen dingen voor mezelf uitzocht, kan ik nu dingen voor jou uitzoeken.

Wat ik van belang vind als online marketeer?

Elk project is uniek. 
Of het nu gaat om een nieuwe website, een marketingcampagne of een stuk contentcreatie;
elk bedrijf heeft zijn eigen verhaal en behoeften.

Echter, ongeacht de specifieke aard van het project, zijn er enkele kernprincipes die ik altijd probeer te implementeren.

Het moet iets opleveren

Marketing zonder doel is als varen zonder kompas. Ik zorg ervoor dat mijn inspanningen concreet resultaat opleveren, want doelgerichte marketing maakt het verschil.

We weten niet alles

Niemand weet álles over marketing. Soms moet je gewoon durven, experimenteren en zien wat werkt. Elke poging levert weer nieuwe inzichten op.

Het moet bouwen

Marketing moet bouwen, niet enkel boosten. Als alles instort na mijn inzet, dan was het niet duurzaam. Echte marketing creëert een blijvend momentum voor groei.

A journey of a thousand miles must begin with a single step.